Wmo-vervoer

Bent u slecht ter been en wilt u meer weten over reizen met het openbaar vervoer of de Valleihopper?

Kijk op de websites van de Valleihopper of Arriva.

Gebruik de Valleihopper. Met de Valleihopper reist u binnen de regio van deur tot deur. Bij problemen van langdurige aard kunt u met een Valleihopper-pas tegen een lager tarief reizen. Deze pas vraagt u aan bij de Rhenense Publieksbalie. Het vervoer bestelt u via de Reserveringslijn of online. Doe dit bijvoorkeur minimaal een dag van te voren, uiterlijk een uur voor gewenst vertrek. Geef ook aan of er een rolstoel of scootmobiel mee moet. U spreekt af hoe laat u wordt opgehaald en hoort wat de rit kost. Wilt u die dag ook terug? Reserveer meteen een terugreis.

Voor het reizen buiten de regio kunt u reizen met Valys. Kijk voor meer informatie op hun website.

Toon op kaart (1)
x
Toon op kaart (1)
x

Rhenense Publieksbalie

De medewerkers van de Rhenense Publieksbalie helpen met:
- informatie en advies
- het aanvragen van hulp of zorg
- verwijzen naar de juiste persoon of instantie.

Telefonisch bereikbaar op ma t/m vr 9.00 - 16.00 uur.

 

Nieuwe Veenendaalseweg
75
3911 MG
Rhenen
Kunt u niet meer zelf afspreken met de Valleihopper over vervoer naar ziekenhuis, huisarts of andere activiteit?

Misschien kan iemand anders de Valleihopper vooraf voor u reserveren. Vraag of een familielid of vriend u kan helpen. Lukt dat niet? Bel de Rhenense Publieksbalie of stuur ze een e-mail.

Toon op kaart (1)
x
Toon op kaart (1)
x

Rhenense Publieksbalie

De medewerkers van de Rhenense Publieksbalie helpen met:
- informatie en advies
- het aanvragen van hulp of zorg
- verwijzen naar de juiste persoon of instantie.

Telefonisch bereikbaar op ma t/m vr 9.00 - 16.00 uur.

 

Nieuwe Veenendaalseweg
75
3911 MG
Rhenen
Heeft u een klacht over de Valleihopper?

Vul het klachtenformulier in op de website van de Valleihopper of bel de Valleihopper.